Pakketten en tarieven

Wij bieden voor de buitenschoolse opvang drie soorten pakketten aan: het totaalpakket, het schoolwekenpakket en het nul-uren-pakket.

Totaalpakket

Wilt u het gehele jaar, schoolweken en vakanties, verzekerd zijn van een plek op de BSO? Kiest u dan voor een totaalpakket. Behalve de dagen dat de BSO gesloten is, plannen we uw kind standaard in op de weekdag(en) die u afneemt. Neemt u bijvoorbeeld opvang voor uw kind af op dinsdag, dan plannen wij uw kind op alle dinsdagen dat de BSO is geopend in. U hoeft er dan niet meer steeds aan te denken uw kind in de vakanties speciaal op te geven.

Het uurtarief 2024 voor het totaalpakket is € 8,99. Het tarief voor 2025 wordt medio november 2024 vastgesteld en met alle betrokkenen gecommuniceerd.

Schoolwekenpakket

Kiest u voor een schoolwekenpakket, dan plannen we uw kind op de weekdagen van uw keuze alleen in tijdens de schoolweken. Wanneer er een studiedag valt op de weekdag dat uw kind normaal gesproken naar de BSO gaat, zit deze bij dit schoolwekenpakket in.

Als u heeft gekozen voor een schoolwekenpakket, wilt u wellicht zo nu en dan in de vakantie wel gebruik maken van de vakantieopvang. Dat kan. Wij vragen u deze extra dagen, uiterlijk twee weken voordat de vakantie begint, bij ons aan te vragen. Meestal kunnen we dan deze plekken nog garanderen.

Het uurtarief 2024 voor het schoolwekenpakket is € 9,50. Het tarief voor 2025 wordt medio november 2024 vastgesteld en met alle betrokkenen gecommuniceerd.

Nul-uren-pakket

Kiest u voor een nul-uren-pakket, dan neemt u alleen incidenteel opvang af en we factureren dit achteraf op basis van de dagen die u hebt afgenomen.

Het uurtarief voor het nul-uren-pakket is € 9,50. Het tarief voor 2025 wordt medio november 2024 vastgesteld en met alle betrokkenen gecommuniceerd.

Automatische incasso

Wij maken uitsluitend gebruik van automatische incasso. De kosten voor de opvang worden maandelijks vooraf aan u gefactureerd. Heeft u extra dagen afgenomen, dan komen deze op nacalculatie op de volgende factuur erbij. Ook indien u zwemlessen voor uw kind afneemt, worden deze doorberekend op uw maandfactuur.